• Saku Läte kuvand

    20. mai 2019

    Kuvand on selline huvitav asi, et seda on võimalik teatud määral (isegi päris suurel määral) ettevõttel ise suunata: eriti, kui tegu on alustava ettevõttega ja inimestel varasem praktika antud firmaga puudub. Veidi raskem on väärikas eas ettevõtetega, kellel juba on pikk ajalugu. Saku Läte on Eesti Vabariigi mõistes üks nendest pikaajalistest ettevõtetest, kes alustas 90ndatel ehk kui soovida täna kuvandit täielikult muuta, siis see on veidi raskem kui alustaval ettevõttel.

    Me uurisime, kellena tajuvad täna meie kliendid meid. Mida nad meis hindavad. Tegime põhjaliku uuringu koostöös EMORiga ja täname kõiki neid kliente, kes uuringust osa võtsid. Avalikustame täna kokkuvõtva tulemuse, kellena te meid tajute.

    Meil oli mitmeid hüpoteese. Saku Läte on tuntud kui joogivee tootja. Vesi on meie igapäevane vajadus. Üks tähtsamatest asjadest üldse. Seega, me eeldasime (kuid lootsime, et see nii ei ole), et oleme teie jaoks igapäevased. Meie jaoks aga ei ole teie teenindamine tavaline rutiin, midagi üksluiset ja igapäevast. Olen ka varasemalt rääkinud, kuidas vahel terve meie meeskond tegutseb ühe kliendi nimel mitmeid tunde või lausa terve tööpäev.

    Õnneks, see hüpotees osutus valeks. Aitäh, et tajute seda, kuidas me teie nimel pingutame: kuidas iga sekretär, kliendihaldur ja autojuht (klienditeenindaja) töötab selle nimel, et klient oleks päriselt rahul.

    Millisena te siis meid tajute?

    Ettevõttena, kes pakub kvaliteetset teenust ja usaldusväärseid tooteid. Ettevõttena, kes pakub personaalset teenindust. Ettevõttena, kus joogilahendusi on võimalik saada ühest kohast. Ettevõttena, kelle teenus on mugav. Ettevõttena, kes hoolib oma töötajatest ja klientidest.

    Hoolivus. Saku Läte tuli 2016. aastal välja hoolivusekontseptsiooniga, me oleme teinud väga palju muudatusi selle nimel, et meie töötajatel kui ka klientidel oleks veelgi parem ja mugavam olla seotud meie ettevõttega.

    Meil on väga hea meel, et te täna märkate neid muutuseid ja hindate neid.

    Nendele, kes ei ole veel märganud… räägin lähemalt.

    Oleme näinud väga palju vaeva ja vahetanud välja ka personali, selleks, et teid veelgi paremini teenindada. Oleme panustanud väga palju klienditeenindajate koolitamisele.

    Meie klienditeenindajad (autojuhid) kannavad täna ühtset vormiriietust ja töötõendeid kaasas, et teil oleks neid mugav ära tunda.

    Me lõime aastal 2015. uue Tellimiskeskuse, mida uuendasime 2017. aastal ja uuendame 2020. aastal siis lõpuks Iseteeninduskeskuseks.

    Me oleme loomas uusi keskkonnasõbralikke projekte ja asunud toetama puude istutamist. Plastiku teemal olen ka korduvalt juttu teinud, kuidas Saku Läte sellega ümber käib ja minu meelest võiks Saku Lätet tuua üheks musterettevõtteks, kes kasutab plastikut õigesti (nii palju kui võimalik).

    Lisaks, oleme väga palju panustanud ka noortesporti nende aastate jooksul (rahaliselt) kui ka Eesti Vähiliitu rahaliste annetustega.

    Lisaks, oleme keskendunud ja lähenenud klientidele veelgi personaalsemalt. Nagu ma olen ka varasemalt kirjutanud, siis kindlasti suhelge enda kliendihalduriga (ta töötab päriselt teie nimel!) ning päriselt ka teeme igale kliendile personaalse hinnapakkumise.

    Loodan, et järgmisest aastast saab uus hüppelaud meie kui ka teie jaoks, kui oleme lõpetamas enda mõnda suurporjekti 😉

     

    Airi
    Saku Läte
    Joogivesi, mis hoolib

     

  • Haridusest jälle tööandja vaatenurgast

    13. mai 2019

    Mulle meeldib õppida ja olen hetkel võtmas kursuseid üliõpilastega koos (magistris). Magistriõppes inimesed ei ole enam 20.aastased vaid siiski veidi vanemad, seega võiks eeldada, et kogemust neil on ja pole päris enam staadiumis, kus nad ei tea, mida elult tahta. Nad on ju ometi jätkanud õpinguid... seega, järelikult võib eeldada, et teavad, mida soovivad. Osad soovivad haridust ja teised? Teised...