Üldised küsimused

Kus toodetakse Saku Läte joogivett?

Saku Läte joogivett villime Saku vallas. Saku Lätel on enda puurkaev. Saku Läte puurkaevu katastri nr: 211. Saku Läte puurkaevu sügavus: 105 m. Põhjaveekogum: Ordoviitsiumi-Kambriumi põhjaveekogum Lääne-Eesti vesikonnas (04§2013)

Kui kiiresti saan tellitud kaubad?

Tarneaeg on 1-3 tööpäeva või vastavalt piirkonna tarnegraafikule.

Mis on teie veeautomaatide kuu rendihinnad?

Me koostame igale kliendile personaalse hinnapakkumise. Veeautomaatide rendihinnad jäävad vahemikku 15-40€ kuus, sõltuvalt mudelist ja funktsioonidest. Veehind sõltub tarbimise suurusest.

Kuidas toimivad iseteeninduspunktid?

  1. Lepinguliste hindade alusel saab vahetada tühjad pudelid täis pudelite vastu: Värvilised OÜ (Marja 4d, Tallinn).
  2. Ilma lepinguta on meie vett võimalik osta erinevatelt edasimüüjatelt, vaata meie esilehelt iseteeninduspunktide kaarti. Teeninduspunktides kehtib edasimüüja poolt kehtestatud hinnakiri Saku Läte joogiveele.

Kas teie vesi on keemiliselt töödeldud?

Ei, Saku Läte ei töötle vett keemiliselt sh ei lisa veele kloori.

Milline on Saku Läte vee pH?

Saku Läte joogivee keskmine pH on 7,6-7,9. Mõõdame vee pH’d igapäevaselt.

Mis on Saku Läte vee fluoriidi sisaldus?

Fluoriidi sisaldus on 0,91 mg/l.

Tehnilised küsimused

Mida teha, kui avastasin, et pudel lekib?

Tõenäoliselt on teile sattunud praak pudel. Pudelilekke korral tuleks pudel veeautomaadilt maha võtta ning seejärel külmaveenupust (vanemate masinate puhul külmaveekraanist) lasta kõik vesi välja. Masinas võib olla kuni 1,5l vett. Juhul, kui jahutikaelas, kuhu pudel asetatakse, on samuti vesi, tuleks see kuivatada paberrätikutega.
Seejärel võib masinale asetada uue pudeli. Juhul, kui masin jätkuvalt lekib, tuleks võtta ühendust meie tehnilise toega telefonil +372 614 0810 või kirjutades e-postile tugi(at)sakulate.ee.

Oluline on kindlasti märgistada lekkiv pudel, sellega tagame, et antud pudel ei lähe uuesti ringlusesse ning asendame antud pudeli teile tasuta.

Masinast ei tule mullivett, mida selles olukorras teha?

Põhjus või peituda selles, et gaas on lihtsalt otsa saanud. Juhul, kui masinal ei ole hiljuti gaasi vahetatud, tuleks tellida uus gaas. Seda saate teha mugavasti meie tellimiskeskuses või võtta ühendust endale lähima filiaaliga. Kontaktid on leitavad siit.

Kui aga gaas on äsja vahetatud, võib kontrollida, kas ka gaas on lahti keeratud, kui ei ole, siis võimalusel seda ise teha. Uutel masinatel tuleb pärast gaasi lahti keeramist masin 2 sekundiks välja lülitada. Seejärel uuesti sisse.

Kui ka see ei aidanud, võtke ühendust meie tehnilise toega telefonil +372 614 0810 või kirjutades e-postile tugi(at)sakulate.ee.

Veejahutist ei tule kuuma vett, mida saaksin teha?

Esmalt tuleks veenduda, et jahuti on vooluvõrgus ning pistikus on voolu. Kui vool on olemas, tuleks kontrollida, kas kuumaveenupp on sees. Vanematel masinatel on see jahuti külgedel, uuematel masina taga. Kui ka nupp on sisselülitatud ja endiselt kuuma vett ei tule, tuleks ühendust võtta meie tehnilise toega telefonil +372 614 0810 või kirjutades e-postile tugi(at)sakulate.ee.

Veejahutist ei tule külma vett, mida peaksin tegema?

Selle probleemi korral palume pöörduda meie tehnilise toe poole telefonil +372 614 0810 või kirjutades e-postile tugi(at)sakulate.ee.

Veejahuti ei anna külma vett, tuleb vaid toasoe vesi

Esmaslt tuleks veenduda, et jahuti on vooluvõrgus ning pistikus on voolu. Kui vool on olemas, võib põhjus peituda ka suures tarbimises, mistõttu ei jõua masin sellisel hulgal vett jahutada. Selleks, et jälle külma vett saada, tuleks lasta masinal umbes 20 minutit lihtsalt olla ja seejärel uuesti proovida. Kui endiselt külma vett ei saa, tuleks pöörduda meie tehnilise toe poole telefonil +372 614 0810 või kirjutades e-postile tugi(at)sakulate.ee.

Miks tellimuse kinnitused ja uudiskirjad kunagi minuni ei jõua?

Oleme märganud, et väga tihti kirjutatakse e-post vigaselt või liigub rämpskirjade kausta. Kui Te oma kirja sealt ei leia, siis on see teie enda serverisse kinni jäänud.

Miks ma ei saa oma tellimusele kinnitus e-posti peale, kuigi tellimiskeskus ütleb, et tellimus on edastatud?

Tellimiskeskusest tehtud tellimuste kohta saadetakse välja automaatne kinnitus E-posti peale. Olenevalt kasutatavast mailiteenusest ning seadistustest võib juhtuda, et kinnitus satub “Spam” kausta või jääb serverisse kinni.