Saku Läte joogivett villime Saku vallas. Saku Lätel on enda puurkaev. Saku Läte puurkaevu katastri nr: 211. Saku Läte puurkaevu sügavus: 105 m. Põhjaveekogum: Ordoviitsiumi-Kambriumi põhjaveekogum Lääne-Eesti vesikonnas (04§2013)
Tarneaeg on 1-3 tööpäeva või vastavalt piirkonna tarnegraafikule.
Me koostame igale kliendile personaalse hinnapakkumise. Veeautomaatide rendihinnad jäävad vahemikku 15-40€ kuus, sõltuvalt mudelist ja funktsioonidest. Veehind sõltub tarbimise suurusest.
Ei, Saku Läte ei töötle vett keemiliselt sh ei lisa veele kloori.
Saku Läte joogivee keskmine pH on 7,6-7,9. Mõõdame vee pH’d igapäevaselt.
Fluoriidi sisaldus on 0,91 mg/l.
Tõenäoliselt on teile sattunud praak pudel. Pudelilekke korral tuleks pudel veeautomaadilt maha võtta ning seejärel külmaveenupust (vanemate masinate puhul külmaveekraanist) lasta kõik vesi välja. Masinas võib olla kuni 1,5l vett. Juhul, kui jahutikaelas, kuhu pudel asetatakse, on samuti vesi, tuleks see kuivatada paberrätikutega.
Seejärel võib masinale asetada uue pudeli. Juhul, kui masin jätkuvalt lekib, tuleks võtta ühendust meie tehnilise toega telefonil +372 614 0810 või kirjutades e-postile tugi(at)sakulate.ee.
Oluline on kindlasti märgistada lekkiv pudel, sellega tagame, et antud pudel ei lähe uuesti ringlusesse ning asendame antud pudeli teile tasuta.
Põhjus või peituda selles, et gaas on lihtsalt otsa saanud. Juhul, kui masinal ei ole hiljuti gaasi vahetatud, tuleks tellida uus gaas. Seda saate teha mugavasti meie tellimiskeskuses või võtta ühendust endale lähima filiaaliga. Kontaktid on leitavad siit.
Kui aga gaas on äsja vahetatud, võib kontrollida, kas ka gaas on lahti keeratud, kui ei ole, siis võimalusel seda ise teha. Uutel masinatel tuleb pärast gaasi lahti keeramist masin 2 sekundiks välja lülitada. Seejärel uuesti sisse.
Kui ka see ei aidanud, võtke ühendust meie tehnilise toega telefonil +372 614 0810 või kirjutades e-postile tugi(at)sakulate.ee.
Esmalt tuleks veenduda, et jahuti on vooluvõrgus ning pistikus on voolu. Kui vool on olemas, tuleks kontrollida, kas kuumaveenupp on sees. Vanematel masinatel on see jahuti külgedel, uuematel masina taga. Kui ka nupp on sisselülitatud ja endiselt kuuma vett ei tule, tuleks ühendust võtta meie tehnilise toega telefonil +372 614 0810 või kirjutades e-postile tugi(at)sakulate.ee.
Selle probleemi korral palume pöörduda meie tehnilise toe poole telefonil +372 614 0810 või kirjutades e-postile tugi(at)sakulate.ee.
Esmaslt tuleks veenduda, et jahuti on vooluvõrgus ning pistikus on voolu. Kui vool on olemas, võib põhjus peituda ka suures tarbimises, mistõttu ei jõua masin sellisel hulgal vett jahutada. Selleks, et jälle külma vett saada, tuleks lasta masinal umbes 20 minutit lihtsalt olla ja seejärel uuesti proovida. Kui endiselt külma vett ei saa, tuleks pöörduda meie tehnilise toe poole telefonil +372 614 0810 või kirjutades e-postile tugi(at)sakulate.ee.
Oleme märganud, et väga tihti kirjutatakse e-post vigaselt või liigub rämpskirjade kausta. Kui Te oma kirja sealt ei leia, siis on see teie enda serverisse kinni jäänud.
Tellimiskeskusest tehtud tellimuste kohta saadetakse välja automaatne kinnitus E-posti peale. Olenevalt kasutatavast mailiteenusest ning seadistustest võib juhtuda, et kinnitus satub “Spam” kausta või jääb serverisse kinni.