Reklaamisõnumid on tihti huvitavad… eriti kui sa näed suurt mullikest või sõnumit pakendi peal „Vesi ei sisalda *mürki*!“ Justkui teised veed sisaldaks seda või see on midagi haruldast. See on elementaarne, et joogivesi, mis toidupoes müügis on ei sisalda inimestele ohtlikuid mürgiseid aineid.
Tootjad kasutavad ära erinevaid turundusnippe lootes, et tarbija ei mõtle, vaid teeb ostuotsused nende mullikeste või lööklausete või sõnumite järgi pakendi peal. Olen sellest ka ennem rääkinud, et tegelikult tarbijad mõtlevad.. mina vähemasti arvan nii.
Minu jaoks on humoorikas lugeda suure infomullina pakendi pealt, mida toode kõike EI sisalda, mida ta NIIKUINII iial sisaldama ei peaks ja mida päris kindlasti ka konkurentide tooted ei sisalda. Vähemasti, kui tegu on legaalse kaubaga, mida müüakse EUs.
…ja siis jõuame beebide jaoks mõeldud spetsiaalse imepärase joogiveeni, mis erineb teistest joogiveedest täpselt nii palju, et… tal on pakend, kus on beebi pilt ja suur mullikene peal „sobilik LAUSA beebidele!“ või „ISEGI beebid võivad seda joogivett juua.“
Milline puhas, nõuetele vastav joogivesi ei sobi beebile? Ja, ma sellest ei räägigi, et beebidele on parim rinnapiim jne, aga kui on vaja lapsele vett anda ja me räägime turunduslikust küljest, siis beebide joogivesi on sama koostisega laias laastus kui ükskõik mis muu joogivesi.
Jah, paraku see nii on- vesi on üks olulisi inimorganismi koostisosasid, ükskõik, kas oled beebi või täiskasvanud. Seega, enamus beebidele mõeldud joogiveed on… joogiveed. Muidugi jah, üks erisus võib seal olla- väikelastele mõeldud pudel, mida on mugav käes hoida. Sel juhul on tegu pakendidisainiga ning erisusega, mille puhul olen nõus, et see toode on mõeldud kasutajamugavuse poolest väikelastele.