• Minu töö kliendihaldurina

    17. august 2016

    Kui on soov kasvatada oma teadmisi ning oskusi müügivaldkonnas, siis Saku Läte on selleks üheks parimaks väljakutseks.
    Mulle on südamelähedased ettevõtte väärtused – järgin ja austan neid oma tänases töös. Usun, et eduka kliendihalduri töö algab sellest, kui ettevõte tahab panustada oma töötajasse.
    Olgu selleks siis näiteks üks väga äge koolitus, kus järgmine päev tuled tööle täis indu ja tahet teha oma töös midagi teistmoodi.

    On ette tulnud, kus klient tuleb päästa janust isegi nädalavahetuseti. Veepudelid auto peale ja algab sõit Eestimaa teise otsa … :)
    Igapäevane töö nõuab väga palju kliendiga suhtlemist ja kohtumist. Eesmärk on ikkagi see, et klient oleks rahul teenuse ja toodetega, sealt edasi läheb kõik juba tõusvas joones.

    Olen kuulnud lauset – motivatsioon tõmbab käima, aga harjumus hoiab töös! Kui õnnestub töös saada kätte „must vöö müügis“, siis on täpselt see õige tunne, et oled andnud endast parima!

    Tiina Prants
    kliendihaldur