• Töötamine Saku Lätes ja sisekliima

    27. mai 2019

    Ma tean, et tööle kandideerimine võib olla veidi hirmutav, sest kunagi ei tea ju, kuidas teises ettevõttes tegelikult lood on. Väljast on alati kõik nii ilus ja siis… avastad, et oled sattunud tondilossi.

    No ja ilmselgelt ma ei julgeks seda postitust kirjutada, kui meil ka samamoodi oleks. Ma lihtsalt eiraks seda teemat. Näiteks, ~8 aastat tagasi, kui ma siia tööle tulin, siis ma sisekliima ja töötamise kohta poleks julgenud ühtegi kommentaari anda. Mitte, et midagi oleks väga halvasti olnud, aga täna on Saku Läte suure arengu teinud.

    Ettevõtted muutuvad ja üldjuhul toimuvad muutused koos inimestega ja/või kindla kontseptsiooni juurutamisel. Nii juhtus ka Saku Lätega. Erinevatel aegadel ongi trendid ja moes erinevad juhtimise stiilid. Tänane stiil on minu meelest kõige rohkem inimesele keskenduv. Nii ka Saku Lätes.

    Räägin ausalt, enda vaatevinklist, kuidas Saku Lätes täna töötada on ja milline on sisekliima. Saku Lätes on 4 erinevat esindust ja igal esindusel on oma „aura.“ Heas mõttes. Kõik esindused on sarnased ja teevad omavahel koostööd, aga ometi on igal esindusel on x-faktor. Ka igas osakonnas on omad erinevused. See on loogiline, kuna igas osakonnas töötavad erinevad inimesed, kes on mõnes mõttes oma loomuselt sarnased… samas nii erinevad. Me oleme tootmisettevõte ja seega võiks eeldada, et kõik inimesed on erinevad, teevad oma asja ja teistega kokku ei puutu. Tegelikult meie puhul see nii ei ole.

    Kuna ma ise töötan Saku Läte „peakontoris,“ siis oskan kõige rohkem selle kohta kaasa rääkida, aga..

    Minu silmade läbi on Saku Läte päriselt ühtne ettevõte. Ma saaksin iga kell helistada (okei, tööajal pigem) kasvõi Tartu hooldustehnikule ja me mõlemad tunneksime, et me kuulume ühte gruppi, me töötame sama eesmärgi nimel. Saku Lätes ei ole ma kohanud sellist asja juba aastaid, kus ühel inimesel oleks mure ja ta ei saa abi teiselt inimeselt, sest no „pole minu töö, pole minu asi.“ Meil on reaalselt suhtumine, et „ma aitan sind, isegi kui ma ei oska, aga igal juhul aitan!“

    Kuidas see saavutatud on? Tundub ideaalne ja nagu ei oleks võimalik? Me oleme selle nimel aastaid tööd teinud (ja, mis seal salata, ka inimesi välja vahetanud). Me ei saaks pakkuda nii head klienditeenindust, kui meil oleks sisekliima halb. See kajastuks ka majast väljapoole. Viimase uuringu kohaselt (kliendirahuolu) selgus, et te usaldate meid väga palju ja hindate eriti kõrgelt meie teenindust. Meie aga täname teid usalduse eest ja anname endast kõik, et see teenindus oleks veelgi parem, isegi kui näiliselt pole võimalik enam kuhugi edasi minna.

    Lisan mõned kommentaarid ka meie esinduste kohta.

    Kui te tahate töötada maailma kõige sõbralikumas, naerusuisemas ja toredamas perekonnas, siis see on Saku Läte Pärnu esindus! (päriselt, te peate seda ise nägema, kui positiivsed need inimesed on).

    Kui te soovite iga päev „torti“ süüa (sest no kellelgi sündis laps, keegi ostis uue auto, kellelegi oli lõbus tuju, keegi lihtsalt on väga rõõmus, kellelgi on nimepäev, keegi.. jne. Saite tõenäoliselt poindist aru😊), siis parim selleks on Tallinna esindus, kus me tähistame kõike ja elame kõikide kolleegide isiklikele saavutustele (ka pereelus, kui nad soovivad seda avalikustada) kaasa.

    Kui te soovite, et Kristo teile mõne nalja räägiks või te mõne tarkusetera õpiksite, siis parim koht töötamiseks on Tartu esindus. Muidugi on meil ka enda Tartu Ülikooliga seotud inimene tööl (me ei saakski teistmoodi Tartus!), meie Tartu müügi- ja teenindusjuht Tiina, nii et see on esindus, kus te hea nõuga hätta ei jää, ülikooli linn ikkagi.

    Kui te soovite juba sel aastal (aasta lõpus..) töötada täiesti uues majas ja esinduses, siis sobib selleks ideaalselt Jõhvi, kes saab endale uue esinduse! Garanteerin, et kaastöötajad on aktiivsed, julge mõtteviisiga inimesed, kes on väga meeldivad ja kellega on lihtne suhelda.

    Kui ma peaksin täna hindama Saku Läte sisekliimat, siis ma ausalt ei näe seda võimalust, et ma peaksin panema vähem kui 10 punkti (10st).

    Lisaks toimub meil firma siseselt põnevaid aktsioone enda töötajatele, mis on mõeldud ainult neile (mitte klientidele) ning muidugi on meil ühisüritused, motivatsiooniüritused, workshopid… ja on ka võimalus kõikidest üritustest eemale hoida. On ka selliseid inimesi 😊 Kuid, mis on hea, ka nemad ei jää lisahüvedest ilma, sest meil on lihtsalt väga erinevaid väljundeid omatöötajatele.

    Me hindame alati kõrgelt seda, kui meie inimesed on pannud ekstra enda lisaenergiat mingisse projekti, mis ei ole nende põhitöö nt. prügi koristamine õues (Teeme Ära raames) või puude istutamine või Saku Läte esindamine üritustel. PS! Need pole kohustuslikud ega rangelt soovituslikud, vaid tõesti vabatahtlikud =)

    Me pakume võimalusi koolitusteks.

    Me pakume spordikompensatsiooni.

    Ja muidugi ka vett ja kohvi. 😊

     

    Airi
    Saku Läte
    Joogivesi, mis hoolib

    Uuendatud 01.08.2022