• Saku Läte kliendirahulolu ehk kui sa veel kahtled Saku Läte kliendiks hakkamast…

    08. juuli 2019

    Me oleme teinud ja teeme mitmeid uuringuid, et selgitada välja, mis meie klientidele meeldib ja mida saaks paremini teha. Nii nagu paljud ettevõtted. Arvestame klientide tagasisidega.

    Muidugi paremaks tegemise suhtes on igal inimesel erinevad arvamused ja tihti on need täpselt vastupidised omavahel. Nt. Üks soovib ainult robotiga/automaatvastajaga suhelda ja inimfaktor talle absoluutselt ei meeldi, kuid teine soovib ainult inimesega suhelda ja igasugune automaatne tegevus (vali 1, vali 2 telefonis või automaatvastajad) ei sobi talle. Mida sel juhul teha? Valida kuldne kesktee?

    Tänaseks ütleb minu kogemus, et kuldne kesktee… on jama. Mõnikord. Need ei pruugi kummalegi osapoolele sel juhul meeldida. Ehk vana hea tõde: sa proovid meeldida kõikidele ja siis avastad, et sa ei meeldi mitte kellelegi. Parem oleks iseendaks jääda. Minu meelest see kehtib ka ettevõtte puhul. See on muidugi juba veidi keerulisem teema, sest siis võib öelda, et kas te siis klientide soovidega ei arvestagi? Mõtlete ainult, mis endale parem on? Ja siis me jõuame tagasi sinnamaani, kus soovid kõikide klientide soovidega arvestada ja 1 ütles MUST ja teine VALGE ning sa pead ikka valima, kas must või valge?

    Tulles tagasi kliendirahuloluteema juurde, siis meil on väga hea meel, et Saku Läte klient on väga rahul (aastal 2019) järgmiste faktoritega (hindasimegi 6-te klienditeeninduskomponenti, muidugi detailselt, aga teile esitleme siis üldiselt):

    • Saku Läte toodete ja teenustega,
    • autojuht-klienditeenindajaga,
    • tehnilise toega,
    • kliendihalduriga,
    • müügiesindajaga,
    • sekretäriga, kelle kaudu ta tellimust teeb.

    Meie jaoks on selline positiivne tagasiside ülimalt tähis ja kui te arvete, et me jääme nüüd puhkama, siis eksite. See paneb veelgi rohkem edasi pingutama, et hoida enda toodete ja teenuste taset kõrgel. Me proovime pidevalt enda teenuseid uuendada just kliendimugavust arvesse võttes. Me tõesti töötame iga päev selle nimel! Muidugi, teie näete ainult lõpptulemust ja ei peagi teadma mitu kuud või aastat põhjalikult ettevalmistusi tehti uute lahenduste nimel ja kuidas me tegelikult loeme kõiki teie ettepanekuid ja võimalusel (või kui see mõistlik on), siis arvestame sellega.

    Rääkides uutest lahendustest, siis 2020. aastal oleme lubanud oma klientidele tulla välja täiesti uue iseteeninduskeskusega, mille puhul muutub ka tellimise tegemise süsteem. Lihtsamaks kindlasti.

    Airi
    Saku Läte
    Joogivesi, mis hoolib