• Mida sa juhina hindad kõige rohkem enda töötajates?

    16. aprill 2018

    Oskused on õpitavad ja teadmisi saab koolitustel juurde, kuid töötahe ja enesemotivatsioon on ainult meie kätes. Inimeste soovi olla ettevõtte märkimisväärne osa ja panust ühise eesmärgi nimel – just seda ma hindan väga kõrgelt. Kui me tunneme, et oleme üks tööpere, siis asjad klapivad palju paremini ja kõik sujub muretult. See on väga oluline, kui hommikul ärgates sa mõtled, et täna tuleb järjekordselt hea päev ja oled jõudu ja motivatsiooni täis. Müügiosakonna inimestel on eriline sära silmades. See tuleb suurest tahtest saavutada järgmist eesmärki. Mida lähemal on siht, seda erksam on helk. See on väga oluline, kui hommikul ärgates sa mõtled, et täna tuleb järjekordselt hea päev ja oled jõudu ja motivatsiooni täis.

    Milline võiks olla ideaalne juht?

    Liider. Eestvedaja. Hea kuulaja. Strateeg. Analüütik. Tugi. Abi.

    Mis rolli mängib müügiosakond igas ettevõttes?

    Ettevõtte struktuuri võib võrrelda autoga. Müügiosakond on mootor, mis paneb auto tööle. Kui mootor läheb käima, siis auto sõidab valitud maastikul ning juht valib ise suuna, kiiruse ja sõidustiili. Müügiosakond toob firmale uusi kliente ja käivet ning firma omakorda saab kasvada ja areneda, pakkudes oma klientidele kvaliteetseid teenuseid ja pikaajalisi partnersuhteid. Mootoril võib olla erinev maht, võimsus ja tüüp. Nagu müügiosakonnalgi. Mida võimsam tiim, seda ambitsioonikamad eesmärgid. Mida suurem osakond, seda märkimisväärsemat tulemust võib oodata. Mida professionaalsem meeskond, seda efektiivsemalt tööprotsess sujub. Kui aga mootor ei käivitu, pole võimalik võtta ette pikemat reisi ja planeerida marsruuti. Kui müük ei edene, võib ettevõte sattuda languse faasi.

     

    Kristina Volkova
    Saku Läte
    Joogivesi, mis hoolib