• Kontaktide uuenduskampaania! Mis see on?

    18. märts 2019

    Tõenäoliselt oled sa märganud juba meie uudiskirjas või sotsiaalmeedias või kodulehel, et uuendame klientide kontakt e-poste. Kõikide vahel, kes uuendavad enda kontakt e-posti kahe kuu jooksul, loosime välja linnajalgratta.

    Miks me üldse seda teeme ja milleks see oluline on? Me tuleme järgmise aasta alguses välja täiesti uute tellimislahendustega. Päris kõike me veel praegu rääkida ei saa, aga sisuliselt on tegu iseteeninduskeskusega, kus kliendil on võimalik mugavalt jälgida enda tellimusi, veeautomaatide hoolduseid, arveid jne.

    Me oleme väga palju mõelnud antud iseteeninduskeskuses turvalisusele. Kui praegu saavad kliendid sisestada käsitsi andmeid ja tellimusi teha, siis tulevikus see süsteem muutub.

    Nimelt, lepingu allkirjastaja volitab igasse tarnekohta kontaktisiku, kes vastutab selle tarnekohta tellimuste eest. Lepingu allkirjastaja näeb ise kõiki tarnekohti ja infot, kuid tarnekoha esindaja näeb ainult siis enda tarnekohaga seotud olulist infot.

    Seega mängivad tarnekohtade kontaktisikute e-mailid olulist rolli edaspidi. Nemad saavad e-mailile juhised kontole ligipääsuks. Iga kord, kui antud tarnekoha kontaktisik lahkub ametist, siis sulgeme selle e-mailiga/parooliga ligipääsu (muidugi see eeldab, et meid teavitatakse kontaktisiku vahetumisest). Tellimuste ajalugu jms info jääb alles, lihtsalt kontaktisik, kes on lahkunud ettevõttest/ametist ei oma enam ettevõtte kontole ligipääsu.

    Kõlab hetkel keeruliselt, kuid tegelikkuses on see süsteem turvalisem ja lihtsam kui praegune süsteem. Klient ei pea enam iga kord enda aadressi kirjutama uuesti ja lepinguandmeid, vaid saab tellimuse esitada mugavalt.

    Ma kindlasti postitan väga palju postitusi veel uue iseteeninduskeskuse kohta, aga hetkel on meie klientidel lihtsalt oluline teada, et kontakt e- postid mängivad uue e-poe puhul tähtsat rolli.

    Nüüd aga tekib küsimus, et kui tuleme uue süsteemiga välja järgmise aasta alguses, siis miks me juba praegu uuendame kontakte? Saku Läte on enda valdkonnas Eestis turuliider. Me oleme väga tänulikud klientidele, et te meid usaldate! Seega soovime võimalikult varakult teada anda suurtest (ja põnevatest) muutustest, mis on ees ootamas. Ikka selleks, et üleminek oleks võimalikult valutu. Viimasel hetkel kogu meie andmebaasi uuendada ei jõua, seega alustame juba varem.

    On loogiline, et selle aasta sees muutub nii mõndagi ka teie ettevõttes ja inimesed ikka liiguvad ühelt ametpositsioonilt teisele või üldse teise ettevõttesse. Me väga loodame, et sellisel juhul te teavitate ka meid alati uutest kontaktisikutest.

    Kuna me hetkel tegeleme alles arendustöödega, siis rohkem ja detailsemat infot anname juba hiljem või siis, kui on õige aeg selleks :-)

    Loodan, et te olete sama õhinas kui meiegi ;-)

     

    Airi
    Saku Läte
    Joogivesi, mis hoolib