• Kas turundajad ise ka on päriselt nii vaimustuses enda sotsiaalmeedia postitustest ja pakkumistest😍😍😍?

    13. jaanuar 2020

    Nali on nüüd natukene ka minu enda kulul, kuna olen turundusjuht, kuid olete te ka mõelnud, et kas kõik need emotsioonid 😜 🙈 🎉🥳👏 „superpakkumiste“ juures on siirad või ülepaisutatud sotsiaalmeedias?

    Tõenäoliselt vastaksid enamus teist praegu: ülepaisutatud. Ja ma vastaksin ka nii. Samas, miks neid kõik siis ikkagi kasutavad? Ma pean tunnistama, et ma ise olen ka viisakalt öeldes väsinud neist, aga emotsiooninäod aitavad edasi anda… EMOTSIOONE. Turunduskampaaniate puhul siis üldjuhul positiivseid emotsioone (v.a sotsiaalsed kampaaniad, mis pööravad mingile probleemile tähelepanu. Nende puhul keskendutakse hirmule, kaastundele jne).

    Kui reklaampostitused sotsiaalmeedias oleksid loprem ipsum.., siis oleks ka nagu igav. Jah, muidugi võib alati eristuda nii nagu seda üks ehituspood teeb (ja väga edukalt). Samas, ka see ammendab ennast mingi aeg ära. Lõputult ei saa sama asja teha. St saab küll, aga see muutub igapäevaseks ja tavaliseks.

    Miks neid emotsioone siis ikkagi vaja on? Selleks, et näidata, et pakkumine või sotsiaalmeedia info on väga vinge ja üle kõige pakkumine. Elementaarne eks. Muidugi mõtlev inimene kaalub, kas see ka tema jaoks nii super on. See, mis on ühele hea pakkumine ei pruugi seda teisele olla. Teine põhjus on see, et emoticonid on trendikad. Jah, turundus loob trende või käib nendega kaasas, selleks et kõnetada enda sihtgruppe ja nende seas olevaid trende. Kui see 😂 emotsioon on populaarne, siis me kasutame seda. Meeldib see meile endale või mitte.

    Ilmselgelt sellele wow-pakkumise postitusele üldjuhul tormijooksu ei pruugi tulla (vähemasti mitte selles mõttes, et massiliselt minnakse su poodi ostma), aga ta lisab postitusse värvi ja tundeid. Mis siis, et turundusinimene, kes seda postitust parasjagu teeb võib samal ajal tegelikult nutta või mures olla, ikka on Instaelu ja Facebooki elu 💪👍. Kaubamärgi puhul aitab see positiivsele kuvandile kaasa.

    Kas need emoticonid pole turundusjuhtide jaoks ennast ammendanud? Tegelikult- on küll. Mis oleksid sel juhul põnevamad kui emotsioonid? Näiteks gifid ja meemid 😊. Samas siis peab endalt küsima, kas seda soovib ka su sihtgrupp? Mõne jaoks on need võib-olla tüütud ja vahel need 🏃‍♀️🏋️‍♀️🧘‍♂️ emotsioonid võivad ka motiveerivad olla 😊

    Nüüd lõpetuseks teile veel üks GIF.

    Airi
    Saku Läte
    Joogivesi, mis hoolib.