• Kas turundajad ise ka on pĂ€riselt nii vaimustuses enda sotsiaalmeedia postitustest ja pakkumistest😍😍😍?

    13. jaanuar 2020

    Nali on nĂŒĂŒd natukene ka minu enda kulul, kuna olen turundusjuht, kuid olete te ka mĂ”elnud, et kas kĂ”ik need emotsioonid 😜 🙈 🎉🥳👏 „superpakkumiste“ juures on siirad vĂ”i ĂŒlepaisutatud sotsiaalmeedias?

    TĂ”enĂ€oliselt vastaksid enamus teist praegu: ĂŒlepaisutatud. Ja ma vastaksin ka nii. Samas, miks neid kĂ”ik siis ikkagi kasutavad? Ma pean tunnistama, et ma ise olen ka viisakalt öeldes vĂ€sinud neist, aga emotsiooninĂ€od aitavad edasi anda
 EMOTSIOONE. Turunduskampaaniate puhul siis ĂŒldjuhul positiivseid emotsioone (v.a sotsiaalsed kampaaniad, mis pööravad mingile probleemile tĂ€helepanu. Nende puhul keskendutakse hirmule, kaastundele jne).

    Kui reklaampostitused sotsiaalmeedias oleksid loprem ipsum.., siis oleks ka nagu igav. Jah, muidugi vĂ”ib alati eristuda nii nagu seda ĂŒks ehituspood teeb (ja vĂ€ga edukalt). Samas, ka see ammendab ennast mingi aeg Ă€ra. LĂ”putult ei saa sama asja teha. St saab kĂŒll, aga see muutub igapĂ€evaseks ja tavaliseks.

    Miks neid emotsioone siis ikkagi vaja on? Selleks, et nĂ€idata, et pakkumine vĂ”i sotsiaalmeedia info on vĂ€ga vinge ja ĂŒle kĂ”ige pakkumine. Elementaarne eks. Muidugi mĂ”tlev inimene kaalub, kas see ka tema jaoks nii super on. See, mis on ĂŒhele hea pakkumine ei pruugi seda teisele olla. Teine pĂ”hjus on see, et emoticonid on trendikad. Jah, turundus loob trende vĂ”i kĂ€ib nendega kaasas, selleks et kĂ”netada enda sihtgruppe ja nende seas olevaid trende. Kui see 😂 emotsioon on populaarne, siis me kasutame seda. Meeldib see meile endale vĂ”i mitte.

    Ilmselgelt sellele wow-pakkumise postitusele ĂŒldjuhul tormijooksu ei pruugi tulla (vĂ€hemasti mitte selles mĂ”ttes, et massiliselt minnakse su poodi ostma), aga ta lisab postitusse vĂ€rvi ja tundeid. Mis siis, et turundusinimene, kes seda postitust parasjagu teeb vĂ”ib samal ajal tegelikult nutta vĂ”i mures olla, ikka on Instaelu ja Facebooki elu 💪👍. KaubamĂ€rgi puhul aitab see positiivsele kuvandile kaasa.

    Kas need emoticonid pole turundusjuhtide jaoks ennast ammendanud? Tegelikult- on kĂŒll. Mis oleksid sel juhul pĂ”nevamad kui emotsioonid? NĂ€iteks gifid ja meemid 😊. Samas siis peab endalt kĂŒsima, kas seda soovib ka su sihtgrupp? MĂ”ne jaoks on need vĂ”ib-olla tĂŒĂŒtud ja vahel need 🏃‍♀️🏋️‍♀️🧘‍♂️ emotsioonid vĂ”ivad ka motiveerivad olla 😊

    NĂŒĂŒd lĂ”petuseks teile veel ĂŒks GIF.

    Airi
    Saku LĂ€te
    Joogivesi, mis hoolib.