06. august 2018
DYI Marketing ehk do-it-yourself marketing ehk isetehtud turundus! Paljudel ettevõtetel on võimalus teha koostööd suurte agentuuridega: reklaamibüroo, reklaamiagentuur, pakendi väljamõtlemise agentuur, kommunikatsiooniagentuur, disainiagentuur, ürituste korralduse ettevõte, sotsiaalmeedia agentuur, visuaalse identiteedi agentuur jne jne.
Loovtöö on kallis, lausa väga kallis ja ma arvan, et see peabki nii olema. Tehes ise loovtööd, siis ma tean, et sinna pandud energia on tohutu. Sisukas mõttetöö väsitab mind rohkem kui füüsiline töö.
Ma kunagi mõtlesin, et veab neil inimestel, kes saavad igat sammu teha suurte agentuuridega, sest mina pean väga palju harrastama n.ö DYI marketingi ehk võimalikult palju asju ise tegema. Sellel on nii positiivseid külgi kui ka negatiivseid külgi.
DYI marketingi puhul oleneb kõik väga palju tihti ühest või paarist inimesest ja sellest, kuidas nemad teisi inimese ja oma tööprotsesse juhivad.
Positiivne külg isetegemisel:
Negatiivne külg isetegemisel:
Kasutades ainult agentuure või enamusjaolt agentuure ja kandes ise ainult vahendaja rolli, siis see võib muutuda töötajale igavaks ja töö ei pruugi enam pinget pakkuda. Lisaks võivad ka enda oskused sellest oluliselt rooste jääda.
Kas üksi teha on üldse võimalik? Jah, on!
Siiski, täiesti üksi omas nurgas ei ole hea asju teha. Parim viis on kombineerida nt. agentuure või töörühmasid ja sinu individuaalset tööd. Kui algul võib tunduda hea mõttena kõiki asju ise teha (ja see ju säästab meeletult raha ka), siis pikemas perspektiivis võib see olla nii sulle kui ka ettevõttele kahjulik (loe negatiivseid külgi: liiga ühekülgne tegevus, sa ei saa enda mõtteid kellegagi vahetada, ületöötamine).
Tihi kombineerides saab iga töölõik ka efektiivsemalt tehtud kui seda üksi tehes.
Jälgi meie töötajate tegemisi ja loosimisi
https://www.instagram.com/sakulateofficial/
https://www.facebook.com/sakulatejoogivesi/
Airi
Saku Läte
Joogivesi, mis hoolib