• Kõige tublim kohvitüdruk

    20. detsember 2016

    Ettevõtte kalleim vara on töötaja. Et töötaja tunnetaks, kui väga tööandja temast hoolib, tasub temasse investeerida. Variante on mitmeid, aga üks ja igapäevane, mida saame oma kollektiivile pakkuda, on meeldiva maitsega, naudingut pakkuv kohvi. Tõsi on ju see, et kvaliteetne kohvi laeb meid positiivsete emotsioonidega ning hoiab kõrgel energiataseme, mis on ettevõtte jaoks suure edu alus.
    Mis aitas minul saavutada „musta vööd müügis“ kohvi alal?

    1. Esikohal loomulikult Saku Lätele kokku segatud kohvisordid, mida on tõeliselt lihtne müüa – enamus, kes meie kohvi proovinud, on seda ka tellima jäänud.
    2. Olen tänulik meie kohviperenaise uuendustele, kes muuhulgas vahetas endised kohviaparaadid JURA seadmete vastu – need masinad toovad klientidelt hulganisti positiivset tagasisidet. Kiidetakse lihtsat ja eestikeelset menüüd, vaikset ning lühikest jahvatustsüklit ja seda, et aparaati on imelihtne puhastada.
    3. Kliendid, kes esmakordselt kuulevad, et Saku Lätest saab ka kohvi, on üllatunud ja tänulikud, lõpuks ometi avaneb võimalus võtta kogu teenus, jookide osas, vaid ühelt pakkujalt!

    Lõppu üks tagasiside kliendilt ;-)
    Tänu Teile on meil nüüd see JURA, kuhu terve kilo kohvi korraga sisse mahub. Siiani, kui üritasin naisele head meelt valmistada, et hommikukohvi voodisse viia, olen just pahandada saanud, kuna ei saa tema arust iial millegiga hakkama! Võimatu oli leida kohvi, mis asus kord alumisel riiulil olevas teepurgis, millel silt: „sool“ ja teinekord ülemisel riiulil olevas mannapurgis.

     

      margiti-pilt

    Margit Bakhoff
    kliendihaldur